Social media

Obserwuj nas

i bądź na bieżąco

Facebook
LinkedIn
YouTube
Sprawdź możliwość dofinansowania

Sprawdź możliwość dofinansowania

Wypełnij formularz i otrzymaj szczegółowe informacje








    Planowany termin realizacji



    Projekt pod nazwą: ”Zwiększenie świadczonych usług hotelarskich wraz z wdrożeniem innowacyjnych technologii w zakresie produkcji piwa i pieczywa”

    Beneficjent:

    Ryszard Król PPHiUT “RÓŻA WIATRÓW” Hotel Plaza

    Źródło finansowania:

    Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 działanie 1. 6 „Tworzenie nowych miejsc pracy na obszarze Specjalnej Strefy Włączenia”

    Opis projektu:

    Przedmiotem projektu jest wyposażenie nowo budowanego obiektu hotelowego wraz z instalacją minbrowaru, dzięki którym firma wprowadzi na rynek nowe produkty i usługi. Dzięki zakupionemu wyposażeniu wnioskodawca będzie mógł produkować innowacyjne produkty takie jak: piwo oraz pieczywo na bazie ekologicznego orkiszu oraz świadczyć nowe innowacyjne usługi strefy Wellness&Spa. Innowacyjna technologia produkcji piwa oraz pieczywa, która zostanie wdrożona w wyniku realizacji projektu, została opracowana przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny. Jej zastosowanie pozwoli na produkcję innowacyjnych na skalę międzynarodową produktów bazujących na ekologicznym orkiszu.

    Projekt uzyskał w konkursie 1 miejsce na liście rankingowej z wynikiem 81 punktów oraz kwotą dofinansowania 5 873 535,25 zł.

    Zakres rzeczowy projektu obejmuje:

    1. Wyposażenie nowobudowanego obiektu hotelowego
    2. Zakup i instalacja urządzeń do produkcji piwa
    3. Zakup wyposażenia restauracyjnego i hotelowego.

    Etapy inwestycji/na jakim jest etapie inwestycja:

    1. roboty budowlane – poza zakresem projektu – w trakcie realizacji
    2. zakup linii browarniczej- w trakcie realizacji, wybrany jest dostawca, termin zakończenia montażu to 31.12.2020;
    3. zakup technologii basenowej – w trakcie realizacji, wybrany jest dostawca, termin zakończenia montażu to 31.12.2020;
    4. zakup wyposażenia  zaplanowane na przełom roku 2020/2021 – Zadanie dotyczy zakupu wyposażenia
      i dostosowanie pomieszczeń w nowo wybudowanym obiekcie: wyposażenie apartamentów, wyposażenie części wspólnych, wyposażenie restauracji, kuchni, sali konferencyjnej, baru, recepcji, pralni.

    Planowany termin zakończenia projektu to 31.03.2021 r.

    Sprawdź możliwość dofinansowania

    Skontaktuj się z nami i uzyskaj szczegółowe informacje

    Kontakt

    Udostępnij

    Kliknij aby podzielić się tą informacją w mediach społecznościowych

    Chcę otrzymywać wiadomości od Najda Consulting (możesz się w każdej chwili wypisać).

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a tym samym zgadzam się z warunkami Polityki Prywatności Najda Consulting