Skip to main content
Social media

Obserwuj nas

i bądź na bieżąco

Facebook
LinkedIn
YouTube
Sprawdź możliwość dofinansowania

Sprawdź możliwość dofinansowania

Wypełnij formularz i otrzymaj szczegółowe informacje








    Planowany termin realizacji



    Międzyzdroje to popularna, oblegana w sezonie nadmorska miejscowość, gdzie w samym jej centrum, tuż przy pięknym molo, zlokalizowany jest Hotel i Restauracja AURORA. W styczniu tego roku rozpoczęto realizację projektu, którego celem głównym jest nadbudowa Hotelu o dwie kondygnacje wraz z wdrożeniem spakietyzowanej oferty usług. Co zmieniło się od kwietnia? Zapraszamy na krótką relację.

     


    ℹ️ Więcej o projekcie i naszej roli: ℹ️

    https://najdaconsulting.pl/case-study-rozliczenie-projektu-wdrozenie-atrakcyjnej-spakietyzowanej-oferty-turystycznej-przez-hotel-i-restauracja-aurora-sp-z-o-o/


     

    Zakres projektu:

    Projekt obejmuje nadbudowę Hotelu Aurora Family&SPA o dwie kondygnacje gdzie wybudowane zostaną nowe apartamenty dla gości z widokiem na morze. Ponadto w Hotelu planuje się wprowadzenie nowych, innowacyjnych na skalę międzynarodową spakietyzowanych usług turystycznych, polegających na współpracy z różnymi podmiotami lokalnymi i organizowaniu czasu klientom hotelu w oparciu o lokalne uwarunkowania i atrakcje. Zaplanowano również unowocześnienie oferty turystyki zdrowotnej poprzez zakup kapsuły floatingowej, w której goście hotelu będą mogli się regenerować.

     

    Źródło finansowania:

    Działanie 1.5 Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji – sektor turystyki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.


    Dofinansowanie: 3 999 981,70 zł
    Całkowita wartość projektu: 11 664 480,97 zł

     

    Zadania zaplanowane i realizowane w projekcie:
    1. Prace budowlane i urządzenie techniczne związane z rozbudową – zadanie obejmuje takie wydatki jak:
      • roboty ogólnobudowlane,
      • instalacje wewnętrzne,
      • urządzenia techniczne w budynku,
      • instalacja OZE,
      • konwencjonalne źródła energii.
    2. Zakup wyposażenia oraz oprogramowania – Zadanie obejmuje następujące wydatki:
      • wyposażenie łazienek,
      • wyposażenie hol,
      • wyposażenie sypialni,
      • wyposażenie salon,
      • wyposażenie kuchenne,
      • wyposażenie taras/balkon,
      • wprogramowanie do zarządzania obiektem, rezerwacji,
      • pozostałe środki trwałe,
      • wyposażenie COVID-19.
    Do obowiązków naszej firmy należy:
    • Zarządzanie procesem wdrożenia projektu,
    • Rozliczenie projektu,
    • Przygotowanie wniosków o płatność,
    • Przygotowanie postępowań na wybór wykonawców robót i dostawców wyposażenia.

     

    Postępy prac:

    Na chwilę obecną trwają roboty ogólnobudowlane oraz konstrukcyjne budynku. W etapie I zakończono już takie prace jak: prace ziemne, fundamenty, konstrukcja metalowa, słupy stalowe. Natomiast w etapie II na poziomie zaawansowania robót znajdują się takie prace jak: podłogi i ściany poziom II, podłogi i ściany kondygnacji I, prace wykończeniowe poziomu I. Rozpoczęte zostały również takie prace jak: stolarka drzwiowa wewnętrzna oraz elewacja budynku. Beneficjent przygotowuje się do zakupu wyposażenia oraz oprogramowania.

     


    💡 Warto wiedzieć 💡

    W Hotelu planuje się unowocześnienie oferty turystyki zdrowotnej poprzez zakup kapsuły floatingowej, w której goście hotelu będą mogli się regenerować. Kapsuła floatingowa pozwala na całkowite wyciszenie dzięki odcięciu się od bodźców zewnętrznych. Hotel już teraz posiada szeroką ofertę Spa&Wellnes, która wyróżniania jest wieloma nagrodami i certyfikatami. W momencie realizacji projektu strefa SPA stanie się jeszcze bardziej spektakularna.


     

    Przeczytaj także:

    Nasza oferta rozliczania projektów https://najdaconsulting.pl/oferta/zarzadzanie-projektami/

    100% skuteczności naszych projektów w ramach działania 1.5 https://najdaconsulting.pl/100-skutecznosci-naszych-projektow-w-ramach-dzialania-1-5/

    Wzrost konkurencyjności poprzez wprowadzenie innowacyjnych usług i produktów w Hotelu Aurora https://najdaconsulting.pl/pl-wzrost-konkurencyjnosci-poprzez-wprowadzenie-innowacyjnych-uslug-i-produktow-w-hotelu-aurora/

    Case study: Rozliczenie projektu https://najdaconsulting.pl/case-study-rozliczenie-projektu-wdrozenie-atrakcyjnej-spakietyzowanej-oferty-turystycznej-przez-hotel-i-restauracja-aurora-sp-z-o-o/

     

    Zapraszamy do obejrzenia galerii ze zdjęciami w trakcje realizacji projektu:

    Sprawdź możliwość dofinansowania

    Skontaktuj się z nami i uzyskaj szczegółowe informacje

    Kontakt

    Udostępnij

    Kliknij aby podzielić się tą informacją w mediach społecznościowych

    Chcę otrzymywać wiadomości od Najda Consulting (możesz się w każdej chwili wypisać).

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a tym samym zgadzam się z warunkami Polityki Prywatności Najda Consulting