Skip to main content
Social media

Obserwuj nas

i bądź na bieżąco

Facebook
LinkedIn
YouTube
Sprawdź możliwość dofinansowania

Sprawdź możliwość dofinansowania

Wypełnij formularz i otrzymaj szczegółowe informacje








    Planowany termin realizacji



    Projekt pod nazwą: „Wzrost innowacyjności Bońkowscy Sp. z o.o. i Spółka Sp. k. poprzez wdrożenie udoskonalonych usług i procesu obsługi klientów w nowym punkcie serwisowym w Szczecinie”

     

    Beneficjent:

    „Bońkowscy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa”

    Źródło finansowania:

    Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 działanie 1.5 „Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji”

    Opis projektu:

    Przedmiotem projektu jest utworzenie oraz kompleksowe wyposażenie nowego punktu serwisowego spółki w Szczecinie w celu wdrożenia udoskonalonej oferty realizowanej w oparciu o innowacyjne technologie, nowatorski proces obsługi klientów z wykorzystaniem ICT oraz z udziałem działań eko marketingowych. W wyniku realizacji przedsięwzięcia Wnioskodawca zaoferuje w nowym punkcie dwie udoskonalone usługi świadczone zgodnie z innowacyjnym procesem obsługi klienta: udoskonaloną usługę napraw mechanicznych oraz udoskonaloną usługę napraw blacharskich i czyszczenia pojazdów. Do wdrożenia w firmie innowacyjnych rozwiązań procesowych, produktowych i nietechnologicznych, potwierdzonych opinią o innowacyjności, niezbędna jest inwestycja w środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz prace budowlane.

    Realizacja projektu zaplanowana jest w okresie: 01.10.2019 – 31.12.2020 r. i została podzielona na 5 zadań:

    1. Roboty i materiały budowlane związane z budową punktu serwisowo-sprzedażowego
    2. Zakup sprzętu do napraw mechanicznych
    3. Zakup sprzętu do napraw blacharskich i czyszczenia pojazdów
    4. Zakup oprogramowania do obsługi klienta i zarządzania finansowego
    5. Zakup infrastruktury sprzętowej do oprogramowania oraz wyposażenia stanowisk.

    Etapy inwestycji/na jakim jest etapie inwestycja:

    1. Roboty i materiały budowlane związane z budową punktu serwisowo-sprzedażowego; trwają roboty budowlane termin na ich wykonanie sierpień 2020
    2. Zakup sprzętu do napraw mechanicznych z obsługą i naprawą pojazdów z napędem elektrycznym
    3. Zakup sprzętu do napraw blacharskich i czyszczenia pojazdów
    4. Zakup infrastruktury sprzętowej do oprogramowania oraz wyposażenie stanowisk pracy
    5. Zakup oprogramowania do obsługi klienta i zarządzania finansowego.

    Zakup wyposażenia zaplanowany na II połowę 2020 roku.

    Planowany termin zakończenia projektu to 31.12.2020.

    Sprawdź możliwość dofinansowania

    Skontaktuj się z nami i uzyskaj szczegółowe informacje

    Kontakt

    Udostępnij

    Kliknij aby podzielić się tą informacją w mediach społecznościowych

    Chcę otrzymywać wiadomości od Najda Consulting (możesz się w każdej chwili wypisać).

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a tym samym zgadzam się z warunkami Polityki Prywatności Najda Consulting