Potęgujemy rozwój
Doradztwo w zakresie projektów unijnych

15 lat funkcjonowania na rynku. Otwieramy nową siedzibę i świętujemy I miejsce w regionie w ogólnopolskim rankingu firm doradczych.

W tym roku obchodzimy piętnastolecie swojej działalności. Z tej okazji, w gronie naszych biznesowych partnerów, przyjaciół i sympatyków świętowaliśmy jubileusz, który połączony był z otwarciem nowego biura.

Przez te 15 lat udało się nam wypracować pozycję lidera na rynku konsultingowym w obszarze projektów realizowanych z funduszy unijnych.
Z naszych usług skorzystało przez ten okres 86 firm z województwa zachodniopomorskiego, pomorskiego i dolnośląskiego. Zrealizowaliśmy również 113 inwestycji dla instytucji samorządowych.

Jesteśmy jedną z pierwszych firm w województwie zachodniopomorskim, która zaczęła kompleksowo wspierać samorządy i biznes w realizacji projektów unijnych. Od kilku lat firma uzyskujemy pierwsze miejsce w rankingu najskuteczniejszych firm doradczych w Polsce.

– Dynamiczny rozwój firmy na przestrzeni ostatnich lat pokazał, że nasze samorządy i nasz biznes w regionie potrzebują dostępu do profesjonalnych i rzetelnych usług z zakresu doradztwa unijnego oraz realizacji i zarządzania tymi inwestycjami, które oferuje moja firma – mówił Andrzej Najda Prezes Zarządu Najda Consulting podczas uroczystości.

– Wieloletnie doświadczenie, innowacyjne rozwiązania oraz profesjonalne podejście to nasze główne atuty, które zostały docenione już wielokrotnie. Korzystając z okazji, chciałbym podziękować wszystkim naszym obecnym oraz byłym klientom za to, że wybrali właśnie Najda Consulting, a także wszystkim osobom pracującym w Najda Consulting za zaangażowanie i fachowość. Pragnę również podziękować naszym partnerom za ich nieustające wsparcie – podkreślał Andrzej Najda.

Najda Consulting realizuje dziś projekty, które wymagają specjalistycznego podejścia w zakresie inwestycji. Specjalizacją naszą są m.in. obszary gospodarki wodnościekowej, obiekty kubaturowe, turystyki, produkcji i prac B+R. W ramach swoich zadań opracowujemy studia wykonalności, wnioski o dofinansowanie, rozliczenie projektów i nadzór inwestycyjny.

15 lat minęło

Rozwój firmy nie byłby możliwy bez rozwoju gospodarczego naszego regionu. Przez 15 lat działalności firma zrealizowała 227 projektów, o wartości 1 mld zł, w tym: 113 projektów dla samorządów gminnych, 86 projektów dla przedsiębiorców, 16 projektów dla organizacji pozarządowych, instytucji kultury, kościołów i 12 projektów szkoleniowych. Rozliczono 135 projekty, których wartość wyniosła 397 968 785,00 PLN. Mięliśmy tę przyjemność pracować m.in. dla Miasto i Gminy Międzyzdroje przy projekcie pn.: „Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach” – wartość inwestycji 23 mln zł. Dla Gminy Rewal zrealizowaliśmy projekt pn.: „Rewitalizacja zabytkowej linii nadmorskiej kolei wąskotorowej w Gminie Rewal – remont budynków i budowli wraz z zagospodarowaniem terenu” – wartość inwestycji 41 mln zł. Najda Consulting wspierała również Miasto i Gminę Stargard realizując projekt pn.: „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Stargardzie Szczecińskim”. Inwestycja dotyczyła uzbrojenia terenów Parku Nowoczesnych Technologii objętych specjalną strefą ekonomiczną po byłym lotnisku w Kluczewie, gdzie powstała m.in. fabryka opon firmy Bridgestone – wartość tego projektu 35 mln zł. W Szczecinie natomiast zrealizowaliśmy inwestycję dla firmy Mars Most Brdowski sp. z o.o pn.: „Połączenie mostowo-drogowe w celu skomunikowania terenów inwestycyjnych Gryfia Biznes Park”. Inwestycja realizowana na terenach byłej Stoczni Szczecińskiej dotyczyła skomunikowania specjalnej strefy ekonomicznej na wyspie Gryfia, gdzie wybudowana została przez koncern Bilfinger Mars Offshore fabryka, która produkuje podstawy do elektrowni wiatrowych zlokalizowanych w obszarach morskich – wartość projektu 38 mln zł. Przy wielu projektach pełniliśmy również funkcję Inżyniera Kontraktu, np. przy prestiżowym projekcie Muzeum Narodowego w Szczecinie pn.: „Budowa Pawilonu Wystawowego służącego celom „Centrum Dialogu Przełomy”. Inwestycja dotyczyła powstania na placu Solidarności w Szczecinie budynku nowego muzeum przedstawiającego historię Szczecina
i Pomorza Zachodniego w latach 1945-1990 – wartość inwestycji 24 mln zł.

 

– Głównym filarem naszej działalności od jej początków są projekty realizowane ze wsparciem unijnym. Przez te lata rozwinęliśmy swoje kompetencje dostarczając naszym klientom już nie tylko wsparcie w zakresie pozyskania i rozliczenia dotacji unijnych, ale również w zakresie realizacji inwestycji jako inżynier kontraktu– podkreślał Andrzej Najda.

– Dziś Najda Consulting jest firmą która świadczy kompleksowe usługi i bierze za nie odpowiedzialność, co też z pewnością wyróżnia nas na rynku.

Drugim ważnym elementem naszej działalności dziś jest aktywność związana z branżą inżynieryjną. Dzięki posiadanemu zapleczu wysoko wykwalifikowanej kadry inżynierów, firma pełni dla wielu inwestycji funkcje Inżyniera Kontraktu. Realizujemy m.in. jeden z pięciu kluczowych projektów w Polsce związany z renowacją Kolegiaty w Stargardzie oraz nadzorujemy proces inwestycyjny przy budowie nowej siedziby jednostek  Enea Operator sp. z o.o.

Nowa siedziba w biurowcu Cukrowa Office

Sukces Najda Consulting nie byłby możliwy bez ludzi, którzy tworzą firmę. Przez ostatnich 15 lat zbudowaliśmy zespół, który dziś liczy 14 osób. W strukturach firmy powstały działy doradztwa unijnego i krajowego, rozliczeń projektów i realizacji projektów inwestycyjnych. Najbardziej jednak cieszy nas fakt, że jesteśmy pracodawcą, z którym pracownicy wiążą się na długo. Gro naszych pracowników jest z nami od samego początku. Dynamiczny rozwój przyniósł również potrzebę przeniesienia siedziby firmy. Firma Najda Consulting zmieniła lokalizację swojego biura. Spółka przeniosła się z ul. Ks. Piotra Ściegiennego 27/14 do nowoczesnego kompleksu biurowego Cukrowa Office, zlokalizowanego przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1/23. W nowym biurze przygotowaliśmy nowe stanowiska pracy dla obecnych i przyszłych pracowników, salę spotkań oraz nowoczesną i przestronną salę konferencyjną.

– Zmiana biura to ważny krok w działalności firmy, która z roku na rok notuje dynamiczny rozwój. Dzięki nowej powierzchni biurowej, jesteśmy w stanie lepiej wspierać efektywność pracowników, a także formalnie wyodrębnić z naszej struktury nowe działy organizacyjne. Nowa siedziba to nie tylko nowa lokalizacja, ale i nowe podejście do tego, w jaki sposób nasi pracownicy ze sobą współpracują. To także zwiększenie komfortu naszych klientów i partnerów – powiedział Prezes firmy Andrzej Najda.

Wspólne świętowanie

17 października 2019 roku wspólnie świętowaliśmy kolejne sukcesy Najda Consulting. Na uroczystość przybyli burmistrzowie, prezesi, dyrektorzy, księża oraz sympatycy Najda Consulting.

 

Wszystkim za obecność i życzenia serdecznie dziękujemy.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć:

PREZENTACJE NASZYCH PROJEKTÓW

Obejrzyj projekty unijne, które pozyskaliśmy dla klientów oraz inwestycje, którymi zarządzaliśmy i prowadziliśmy nadzór inwestorski